בתקופה האחרונה אנו עדים למתקפת פרסומות של שופרסל ומגה בול בהן כל רשת מסבירה לנו כמה היא יותר זולה מהשנייה.
מצד אחד, ברור שעדיף שהרשתות הגדולות יתחרו ויורידו את המחירים.
כמו כן טוב שמשווים למישהו אמיתי כי נמאס כבר מההשוואות של כל אבקות הכביסה ל"אבקת הכביסה המתחרה"
בכלל, מי האדיוט שממשיך לייצר את אבקת הכביסה המתחרה?
לעזאזל, יש מוצרים שטובים ממנה פי 4!!! ברור שלא קונים אותה?!?!?
כנראה החברות הגדולות מייצרות מוצרים מחורבנים, אז כדי לספר לנו שהם טובים הם ייזמו בשיתוף סמוי את הקמת המפעל שמכין את "אבקת הכביסה המתחרה" שתפקידה להיות פחות טובה.
ואולי בעצם שופרסל בול או מגה דיל הם בעצם אבקת הכביסה המתחרה?
על ידי ההשוואה החוזרת אחת לשניה, הרשתות הגדולות מעודדות את הצרכנים לרכוש באחת משתיהן וכך הן מייצרות פרסום נגד הרשתות הפרטיות, שעוקף את מגבלות הרשות להגבלים עסקיים.
איפה חצי חינם?
איפה סופר ממן (גיבור על... מחירים)?
איפה רמי לוי?
איפה יינות ביתן?
כנראה שהם עסוקים בלא לבזבז את הכסף שלנו על פרסומות כדי באמת להוריד את המחירים.
כל הפרסומות עולה שהכי כדאי
השבמחקלכבס עם כדור הכביה האקולוגי
ולהשאיר אותם לכבס בעצמם :-)
חפשו את הכדור הכביסה האקולוגי באתרים של חו"ל בהונג קונג- זה עולה שם 2 $!!!!! גם על זה עובדים עליכם כאן בארץ!
השבמחקברור שיש פה אינטרס משותף של שתי הרשתות, ולא אופתע אם יש פה תיאום בין שתי הרשתות, למרות שאין סיכוי להוכיח את זה
השבמחק