יום שישי, 10 בספטמבר 2010

ג., למה לא ענית לכלה שלך? אולי די לבלבל את המח?

חברים, אני מזמין אתכם לראות את הפרסומת החדשה של ג. יפית לפסטרמה מנתח שלם.
הפרסומות של ג. יפית עברו מזמן את הנקודה שבה אנחנו בוהים בטלוויזיה ולא מבינים למה לעזאזל מישהו עדיין מפרסם עם הגברת, אבל הפעם, כך נדמה, הצליחו ג' וכלתה מאיה לשבור שיא חדש.
בפרסומת מאיה רוצה לתת לילד שלה פסטרמה.
פתאום ג. קופצת וצורחת עליה: "לא, אל תיתני לו פסטרמה!!! רק מנתח שלם!!!"
הילד כמובן נבהל ומתחיל לבכות. מאיה, שבשלב זה עדיין לא הושפעה משטיפת מוח, שואלת את ג. - "למה? מה ההבדל?"
עכשיו היינו מצפים מג. להסביר - אם יש הבדל - מהו.
אך לא, ג. בשלה: "צריך לתת לו רק מנתח שלם, כי פסטרמה זה נתח שלם ונתח שלם זה פסטרמה, אין כמו נתח שלם, נתח שלם זה הכי טוב, וזוגלובק זה מנתח שלם".
בשלב זה מאיה מתחילה להשתכנע (עלק) אז ג. ממשיכה:
"איזה מגניב זה נתח שלם? אין כמו נתח שלם, זה הכי טוב, רק מטומטמים לא קונים מנתח שלם, מאיה - אל תיתני לילד שלך משהו שהוא לא מנתח שלם, אין כמו נתח שלם ונתח שלם ונתח שלם. "

בסופו של דבר הילד מקבל את אותה פסטרמה שמאיה רצתה לתת לו מהתחלה.

ולמה הפרסומת???
האם הפרסומת היא עידוד רכישה מהקצביה שרואים את הנתח השלם וחותכים לך?

לא.

לפרוסות פסטרמה בקופסה.

2 תגובות:

  1. חח הרגת אותי

    השבמחק
  2. באופן כללי, רצוי להוציא את שתי הפוסטמות (סליחה, פסטרמות) האלה מחוץ לחוק.

    השבמחק

-את/ה מוזמן/נת להגיב. מומלץ באופן מתלהם-